Web bytového domu Metalurg 2

Lampáreň

UPOZORNENIE: príspevok musí byť v súlade s etickými normami a morálkou a musí sa týkať témy. Nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie urážať ostatných diskutujúcich.
ANONYMNÉ príspevky nebudú uverejnené. Myslíme si, že ak má niekto poctivý úmysel, tak nemá dôvod vystupovať ako anonym. Prispievateľ má právo vedieť, kto reagoval na jeho príspevok, s kým komunikuje, či je to dáma, či je to pán atď. Myslíme si, že takto je to FAIR PLAY a  takto to bude najlepšie. Nemienime tu vytvárať priestor pre isté skupiny ľudí.
Ďakujeme za pochopenie.

Lampáreň Metalurg 2

Dátum 26.04.2023
Vložil Martina
Titulok Výplatna páska

Dobrý deň chcela by som sa informovať alebo požiadať o radu.
Od januára 2023 sa nám menila v práci hodinová tarifa (pracujem ako operator) všimla som si na výplatnej páske, že su mi započítanie 2 hodinové tarify to znamená stará aj nová. Tým pádom sa moja vyplata vyšplhala dosť vysoko. Zatiaľ som s tym nikoho nekonfrontovala, neviem ako to mám ďalej riešiť. S výplatou som spokojná ale je možné, keď mi na to prídu že budú odo mna vyžadovať peniaze naspet alebo ako ďalej?

Dátum 18.12.2012
Vložil Dana Tretinárová
Titulok reklamácia televízora

Dobrý deň prajem,

obraciam sa na Vás s problémom s ktorým si neviem dať rady. V Juli sme kúpili mame televízor v malej elektro predajni v našom meste v Bánoviach nad Bebravou. Po štyroch mesiacoch sa televízor pokazil , tak sme ho chceli reklamovať, ale mama stratila doklad o kúpe, je to 70 ročná pani a nevedela, že pokladničný doklad slúži zároveň aj ako záručný list. Volali sme do predajne, prišiel servisný technik a zobral televízor do predajne na opravu. Na druhý deň ráno volal pán majiteľ, že oprava bude stáť 100 až 200 €, tak mama povedala, že sa poradí s dcérami, nakoľko televízor stál 249 €, tak sa jej to zdalo veľa, ale on jej v zápätí povedal, že v jej prípade urobí láskavosť a zoberie za opravu len 50 €, ale mama mu aj tak povedala, že sa poradí, lebo sa jej nezdalo ako hýbal s cenou za opravu. Ja som nebola s vyjadrením pána podnikateľa spokojná, tak som išla osobne za ním, že či by nemohol vystaviť kópiu dokladu z fiškalnej pamäte, lebo som presne vedela, kedy sme televízor kupovali, tvrdil mi, že sa to nedá. Nechcela som sa s ním hádať, tak som mu povedala, že sa pokúsim doklad ešte nájsť, lebo mám obavy, že sa môže pokaziť znovu a čo potom budeme robiť, predsa nebudeme stále platiť za opravy, keď je televízor v záruke. Doklad som nenašla, tak som sa išla informovať do iných elektro predajni a tam všade boli ochotní, keď sa takéto niečo stane, vystavia kópiu dokladu, povedali mi, že to bežne robia. Tak som skúsila znovu ísť za pánom majiteľom, ale nechcel sa so mnou ani baviť, bol neochotný a arogantný. Vedela som, že u neho nemám šancu, tak som zavolala priamo výrobcovi do sencoru, povedala som mu aký mám problém, chceli odo mňa číselný kód, ktorý bol na krabici a podľa toho zistili, že pán podnikateľ od nich ten televízor bral, tak boli takí ochotní, že mi reklamáciu uznajú aj bez pokladničného bloku. Televízor sme zabalili, dali všetko čo bolo treba k nemu, len nie pokladničný doklad a odoslali do sencoru. Po čase sme dostali zo sencoru odpoveď, že televízor sa nedá opraviť a dali mi doklad s ktorým mám ísť do predajne a v ktorom bolo napísané, že výrobok je neopraviteľný a zákazník si na základe tohto originálneho vyjadrenia uplatní nárok na výmenu resp. nárok na vrátenie peňazí u predajcu, predajca si na základe originálu uplatní nárok na dobropis u dodávateľa. Výrobok fyzicky ostáva v servise FAST PLUS.
Tak som išla do predajne s dokladom, vysvetlila som predavačovi o čo ide a dala som mu kópiu dokladu, ktorý sme dostali zo sencoru, predavač odišiel niekde do zadu a po piatich minutách vyšiel s tým, že to bude riešiť kolega, ktorý tam práve nie je a ani nevedia kedy príde, že to musia preveriť, aby som dala tel. číslo, že ma budú ešte v ten deň informovať. Samozrejme, že som čakala zbytočne, nikto sa mi neozval. Išla som tam hneď na druhý deň ráno, majiteľ vôbec nevyšiel, pani majiteľka ako ma zbadala doslova zaliezla do kancelárie a bavil sa so mnou predavač, ktorý stále odbehova do kancelárie, aby vedel čo mi má odpovedať. Ešte sa ma na začiatku opýtal, že čo chcem, či televízor alebo peniaze, tak som mu povedala, že peniaze. Potom znovu odišiel a keď sa vrátil, povedal, že mi nemá na základe čoho dať ani peniaze ani televízor. Odišla som, nechcem zbytočné konflikty, ale určite to tak nenechám, moja 70 ročná matka si na televízor odkladala zo svojho dôchodku dosť dlho, aby si ho mohla vôbec kúpiť a teraz nemá ani peniaze a ani televízor. Prosím Vás poradte mi ako mám postupovať ďalej.
Ďakujem pekne Dana Tretinárová

Dátum 04.02.2013
Vložil Ľubomír Meszár
Titulok Re:reklamácia televízora

Jednoznačne sa treba obrátiť na Slovenskú obchodnú inšpekciu. Predajca má možnosť a nie je to problém, ak je ochota daný náhradný pokladničný doklad vydať. Mám s tým osobnú skúsenosť (mobil) a bez problémov mi za smiešny poplatok náhradný pokladničný doklad vystavili a reklamáciu (mobil) vyriešili k plnej spokojnosti.

Dátum 26.07.2012
Vložil LUBOMIR TADIAL
Titulok PODVOD

MOHLY BY STE PREVERIT AGENTURU START-STEFAN VERES BOL SOM PODVEDENY TOUTO AGENTUROU A NIE LEN JA ALE SME VIACERY PRI PODPISE ZMLUVY ZOBRALY 125EUR A PRED ODCESTOVANIM POSLALY MAIL ZE ZMLUVA NEPLATY.A NEDA SA IM DOVOLAT LEBO TELEFON NEFUNGUJE A NA EMAIL NEODPOVEDAJU.POSLAL SOM IM NAVRATKU NA PENIAZE A DO DNESNEHO DNA ESTE NEVRATILI PENIAZE.

Dátum 29.07.2012
Vložil Ľubomír Meszár
Titulok Re:PODVOD

Skúste kontaktovať www.profesia.sk keď ju propagujú a tam si pýtať na nich iný kontakt... alebo rovno nahlásiť neseriózne jednanie... veď ich propagujú... https://www.profesia.sk/praca/stefan-veres-start-agentura/C121390

No a potom ísť rovno na políciu, lebo podľa mňa je to už passe!

Ponuky práce: Štefan Vereš - START agentúra

Personálna agentúra. Motiváciou pre zriadenie tejto agentúry boli naše zlé osobné skúsentosti s prácou slovenských agentúr pri sprostredkovaní zamestnania v zahraničí. My chceme priniesť kvalitný servis tak, aby ste boli spokojní. :)

Ďalší link: https://www.pracavrakusku.com/forum/7-Pracovn%C3%A9-agent%C3%BAry/14-%C5%A0tefan-Vere%C5%A1---START-agent%C3%BAra

Ďalší link: https://www.komunita.exil.sk/pracovne-agentury/start-agency-stefan-veres-t12287.html

P.S. Než sa rozhodnem pre niečo také, tak najprv pár dní Googleujem a Googleujem :) a hlavne neplatím za to, čo ešte nemám...

Dátum 14.06.2012
Vložil Ľubomír Meszár
Titulok Práce na vodovodnom potrubí BD Metalurg 2

Vodomer v kumbále pre upratovačku sa už namontoval /konečne po 6-tich rokoch/... aj keď opäť niečo na postreh. Čo si myslíte, kto zaplatí za vodu, ktorá sa spustí zo systému /zo stupačiek/??? No predsa my všetci, lebo táto voda je už za hlavným vodomerom. Takže Bytové nám natočilo do ďalšieho zúčtovacieho obdobia pekných pár litrov, ktoré nám našijú na ďalšiu faktúru. Čo si myslíte, koľko kubíkov vody znesie taký náš vodovodný systém? :)) Dúfam, že sa nás nájde viac, ktorí sa tomuto spôsobu práce na vodovode v našom dome postaví a dá to patrične najavo. A potom, že prečo máme koeficient 1,43 a nie 1,10 ... Odmietam platiť za zbytočne zvýšené náklady z dôvodu zlého technického riešenia alebo z dôvodu jeho nefunkčnosti. Za toto je zodpovedný vlastník a ten aj má tieto náklady znášať a nie ich prenášať na nás!

Dátum 16.06.2012
Vložil Jana Huňadyová
Titulok Re:Práce na vodovodnom potrubí BD Metalurg 2

vyyyyyyyyyyborne.. tak ja som si myslela, ze toto je davno vyriesene, ale ako vidim, tak nie.. a to nikomu doteraz nevadilo, ze sme platili za vodu take ucty ake sme platili? vidim, ze tu si clovek uz nemoze byt nicim isty, myslim ze je dolezite davat si pozor na vsetko a na vsetkych.. nemozeme tu nikomu verit..

© 2012 Všetky práva vyhradené - eXo Web Design

Tvorba webu zdarma Webnode