Web bytového domu Metalurg 2

Drahá studená a teplá pitná voda po odstávke vodovodu

31.08.2012 12:53

No ako susedia? Budeme piť takúto vodu? Budeme sa takouto sprchovať, či v takejto prať? Alebo odpustíme cez naše vodomery každý po 300 litrov vody do kanála? Alebo zavoláme na bytové, aby boli takí láskaví, splnili si povinnosť a kontaktovali Dalkiu, aby si prišli po odstávke pitnej vody odkaliť vodovodný systém? Platíme za mláku, či za čistú pitnú vodu? Hm...? Tak ako? Pri tak vysokej fixnej zložke maximálnej ceny tepla s primeraným ziskom, ako si stanovila Dalkia od 1.4.2012 spolu s vlastníkom Bytového domu Metalurg 2, nie som ochotný cez svoj vodomer a penaženku odkalovať systém pitnej vody a prispievať Dalkii k vyššiemu zisku. Platím za spotrebu čistej pitnej vody a nie špinavej nepoužitelnej mláky a tak nech sa vlastník spolu s dodávateľom pitnej vody postarajú, aby mi cez vodomery prechádzala čistá pitná voda a nie mláka! Nech si to Dalkia odkalí mimo vodomery a dodá do systému to, na čo má platnú zmluvu a za čo platíme!

Po 2,5 hodinách

Vzniesol som požiadavku na Bytové Košice - Šaca o 12:00 hod. na odkalenie vodovodného systému firmou Dalkia, ale ani po 2,5 hodinách sa stav nezmenil a stále tečie špinavá voda. Tak som zavolal na technický úsek firmy Dalkia Košice a tam mi potvrdili, že áno kontaktovalo ich naše Bytové s touto požiadavkou a výsledok je taký, že až pán z Dalkie ukončí odpis vodomerov (neviem kde), tak sa bude unúvať k nám a pozrie sa na to, čo sa s tým dá urobiť. Tak som milej pani povedal, že ak to má trvať tak dlho, tak nech nám zabezpečia cisternu s pitnou vodou, lebo my nie sme ochotní to odkalovať cez naše vodomery. Na to mi pani povedala, že ide zistiť v akom štádiu to je a spätne mi zavolá... tak čakám. No bordel a vlastník sa nestará, netlačí na to a keď ich o to nepožiadam telefonicky a mailom, tak ich to ani nenapadne, tak sú zvyknutí na to, že hlúpi ľudia si odpustia a natočia na vodomery tento bordel sami. Bytové nemá ani toľko slušnosti, aby odpovedalo na oficiálny e-mail. Ale to už skončilo, aby sme my znášali bordel niekoho iného! Ak chcete, tak ich bombardujte... č.t. Dalkia Košice - technický úsek - 055/7283910

Vásledok môjho telefonátu s Dalkiou:

Takže výsledok je nasledovný: Dalkia mi tvrdí, že oni to odkaliť nevedia, vraj to nemajú ako odkaliť (čo mňa osobne nepresvedčilo, lebo viem, že sa to dá) no a vodárne budú robiť preplach cca o dve hodiny. Takže sme rukojemníkmi bordelu, ktorý nás donúti v konečnom dôsledku preplach nášho systému urobiť cez naše vodomery a zaplatiť za túto špinavú vodu. Neviem ako ostatní, ale ja sa s tým neuspokojím, lebo takých odstávok bude viac a zakaždým si vyhodíme z peňaženky pár korún na úkor niekoho iného. Ja som proti tomu!

 

© 2012 Všetky práva vyhradené - eXo Web Design

Tvorba web stránok zdarmaWebnode